یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آيا مي خواهيد خانه خود را تغيير دكوراسيون بدهيد.

در اين وبلاگ در مورد انواع دكوراسيون اتاق و منزل همراه با فرش وينتيج

آيا مي خواهيد خانه خود را تغيير دكوراسيون بدهيد.

۴ بازديد

آيا مي خواهيد خانه خود را تغيير دكوراسيون بدهيد.

 هيچ رازي نيست كه طراحي داخلي موضوعي است كه افراد بي شماري را مرعوب مي كند. خيلي اوقات ، تنها چيزي كه بين شما و يك خانه زيبا ايستاده است ، كمي دانش و قدرداني از تكنيك هاي طراحي است. ايده هاي موجود در اين قطعه را در فضاي زندگي خود به كار ببريد و به زودي خانه اي خواهيد داشت كه با زرق و برق خود تحت تأثير دوستان و خانواده قرار مي گيرد.

آيا مي خواهيد خانه خود را تغيير دكوراسيون بدهيد.

 هيچ رازي نيست كه طراحي داخلي موضوعي است كه افراد بي شماري را مرعوب مي كند. خيلي اوقات ، تنها چيزي كه بين شما و يك خانه زيبا ايستاده است ، كمي دانش و قدرداني از تكنيك هاي طراحي است. ايده هاي موجود در اين قطعه را در فضاي زندگي خود به كار ببريد و به زودي خانه اي خواهيد داشت كه با زرق و برق خود تحت تأثير دوستان و خانواده قرار مي گيرد.

 

قبل از شروع پروژه طراحي داخلي ، بودجه خود را در نظر بگيريد. روش هاي مختلفي براي انجام يك پروژه وجود دارد ، و اگر بودجه خود را مي دانيد ، ايده بهتري درباره شروع كار خواهيد داشت. هزينه لوازم و نيروي كار را در نظر بگيريد و سپس بودجه اي مناسب خود تهيه كنيد.

 

در هنگام طراحي آخرين روندها را در نظر بگيريد. شما هرگز دوست نداريد خانه شما قديمي و عقب مانده از زمان باشد. به اطراف نگاه كنيد و ببينيد اين روزها افراد ديگر چگونه خانه هاي خود را تزئين مي كنند.

 

گاهي اوقات ، طراحي مجدد آشپزخانه به سادگي تعويض چند درب كابينت است. استفاده از درب هاي شيشه اي را به جاي درهاي چوبي سنتي در نظر بگيريد تا آشپزخانه شما باز شده و روشن تر به نظر برسد. آنها همچنين به شما امكان مي دهند از قطعات تزئيني پشت شيشه استفاده كنيد تا به جذابيت بصري اضافه كنيد.

 

يك نكته خوب در زمينه طراحي داخلي اين است كه زياد خود را با رنگ تحريك نكنيد. مطالعات زيادي در مورد رنگ و چگونگي تأثير آنها بر شما انجام شده است. حتي اگر رنگهاي قوي را دوست داريد و با شخصيت شما سازگار است ، خانواده يا زوج بعدي كه در آن زندگي مي كنند ممكن است توسط آنها كنار گذاشته شوند.

 

هميشه هنگام طراحي اتاق بايد عملكرد را در ذهن داشته باشيد. شما بايد استفاده روزمره خود از اتاق را در نظر بگيريد. از خود بپرسيد آيا برخي از ويژگي ها مانع استفاده روزمره شما مي شوند يا خير. آيا مانور در اطراف سخت خواهد شد؟ آيا اين امر باعث حواس پرتي و مانع شما خواهد شد؟ اتاق شما بيش از هر چيز بايد كاربردي باشد.

 

به نورپردازي فكر كنيد. نورپردازي نه تنها مي تواند به شما در ديدن وضوح بيشتر چيزها كمك كند ، بلكه لامپ ها و چراغ هاي خوب مي توانند حس درام و هيجان را در يك فضا ايجاد كنند. در مورد چراغ هاي مختلف از نورافكن هاي فرو رفته تا لامپ هاي زمين اطلاعات كسب كنيد و آزمايش كنيد تا ببينيد كدام يك از آنها بيشتر مناسب خانه شما است.

اگر نقاشي مورد علاقه خود را داريد ، ممكن است بخواهيد از آن به عنوان نقطه كانوني اتاق خود استفاده كنيد. به اين ترتيب بيشترين توجه را به خود جلب مي كند. طرح رنگ اتاق هاي خود را متناسب با نقاشي خود انتخاب كنيد تا نقاشي شما در كل اتاق برجسته شود. اين يك روش عالي براي برجسته كردن آن نقاشي است!

 

اگر مي خواهيد بدون اينكه رنگ آن را كاملاً رنگ آميزي كنيد ، نماي چشمگيري به اتاق اضافه كنيد ، مي توانيد يك ديوار را براي رنگ آميزي در سايه لهجه انتخاب كنيد. اين بايد يك رنگ پر جنب و جوش باشد كه با بقيه رنگ هاي اتاق هماهنگ باشد اما قطعاً برجسته باشد. به عنوان مثال ، استفاده از سايه اصلي را در اتاقي كه در غير اين صورت با پاستل رنگ شده است در نظر بگيريد.

 

حمام با وان حمام از نوع پايه از زيبايي بيشتري برخوردار است. آنها وسايل محبوب هستند و زيبايي بي انتها را در فضا ايجاد مي كنند. اتصال دوش مي تواند همراه وان باشد ، يا مي توانيد دوش را به ميله اي بچسبانيد كه روي وان چسبانده شود. گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد در فروشگاه سخت افزار محلي خود پيدا كنيد.

 

در حالي كه لامپ هاي فلورسنت در مصرف انرژي صرفه جويي مي كنند و عمر طولاني تري نسبت به لامپ هاي رشته اي دارند ، اما هميشه براي بعضي از مناطق خانه ايده آل نيستند. آنها نور شديدتر و مايل به آبي از لامپ هاي رشته اي ساطع مي كنند. لامپهاي فلورسنت اغلب براي آشپزخانه و حمام مناسب هستند. براي مناطقي مانند اتاق يا اتاق نشيمن ، نور ملايم و ظريف لامپ رشته اي ممكن است انتخاب بهتري باشد.

 

هنگام طراحي فضاي داخلي هر اتاق در خانه ، مطمئن شويد كه همه چيز مطابقت دارد. آيا تا به حال در اتاقي با مبلمان قهوه اي ، پرده هاي سبز و فرش آبي قدم گذاشته ايد؟ خيلي چسبناك است! از مبلمان گرفته تا رنگ ديوار تا رنگ فرش ، هرچه در اتاق است به بهترين شكل ممكن مطابقت دهيد.

 

مراقب ديگران باشيد كه با شما زندگي مي كنند. ممكن است احساس كنيد شيك ترين فردي هستيد كه مي شناسيد ، اما به ياد داشته باشيد كه افراد ديگر نيز غالباً در فضا حضور خواهند داشت. تمام تلاش خود را براي سازش انجام دهيد تا همه از اينكه ظاهر نهايي چگونه است خوشحال شوند.

 

اگر به يك حمام كوچك گير كرده ايد ، يك ترفند خوب براي طراحي داخلي نصب آينه است! يك عدد بزرگ را مستقيماً روي ظرفشويي قرار دهيد و وسايل تزئيني كوچكتر را در اتاق پخش كنيد. آنها ظاهر حمام را بسيار بزرگتر از آنچه كه هست ارائه مي دهند و كلاس را نيز به هم مي افزايند.

 

يك نكته عالي در زمينه طراحي داخلي اين است كه نقاشي خود را انجام دهيد. با نقاشي به تنهايي مي توانيد پس انداز زيادي كنيد. شما فقط بايد مطمئن شويد كه كار خوبي انجام داده ايد و اين كار شسته و رفته است. تنها چيزي كه براي اين كار نياز داريد نوار چسب با دقت قرار داده شده و چيزي براي محافظت از كف است.

 

هنگامي كه تلويزيون خود را در اتاق نشيمن خود قرار مي دهيد و به دنبال يك مكان خوب براي آن هستيد ، بايد در جايي كه نشسته ايد فكر كنيد. قسمت پايين تلويزيون بايد از جايي كه در اتاق نشسته ايد در سطح قفسه سينه باشد. اين يك تجربه تلويزيوني لذت بخش تري ايجاد مي كند.

 

طراحي داخلي ممكن است چيزي به نظر برسد كه تسلط بر آن غيرممكن باشد. با اين حال ، حقيقت اين است كه آموزش كليد حل هرگونه معماي طراحي است كه با آن روبرو هستيد. از اطلاعات مقاله بالا بهره ببريد و ديگر هرگز سوال نمي كنيد كه با بسياري از اتاقهاي خانه خود چگونه درست كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.