یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

فرش افشان، فرش ماشيني

در اين وبلاگ در مورد انواع دكوراسيون اتاق و منزل همراه با فرش وينتيج

فرش افشان، فرش ماشيني

۸ بازديد

محصولات عرضه شده توسط فروشگاه رسمي فرش كاشان با نخ تمام اكريليك هيت ست كه بادوام ترين نوع نخ در صنعت فرش است توليد مي شوند. براي فضاهايي با مبلمان شلوغ با كوسن و شال هاي مبل رنگارنگ بهتراست از فرش هايي بدون ترنج جهت جلوگيري از آشفتگي بصري و ناآرامي محيط استفاده كنيم.اگر مبل هاي تك رنگ به دور از طرح هاي شلوغ و اكسسوري هاي منزل متنوع داشته باشيم ميتوانيم براي ايجاد فضايي دلنشين از يك فرش با طرح زيباي ترنج در رنگهايي كه با طراحي منزل شما مطابقت داشته باشند ، استفاده كنيد و به فضا روح ببخشيد. براي انتخاب طرح فرش با توجه به مبلمان و دكوراسيون منزل مي توان از تنوع بي نظير نقشه هاي فرش ماشيني كاشان انتخابي مناسب كرد. فرش 1500 شانه طرح گل افشان زمينه فيلي كاشان به چه كساني پيشنهاد مي شود ؟ توسط شركت زر فرش به مشتريان خاص پسندش ارائه مي شود . فرش كاشان با خريد نقدي نخهاي مورد نياز براي بافت فرش، باعث كاهش قيمت تمام شدهي محصولات توليدي خود شده و درنتيجه اين امر توانسته قيمت فرش كاشان 700 شانه طرح افشان درباري را كاهش دهد و با اين سياست در قيمتگذاري، رضايت مشتريان محترم را هرچه بيشتر جلب نمايد.

{قيمت فرش افشان 700 شانه|فرش كاشان طرح افشان سلطنتي|جديدترين مدل فرش طرح افشان}

در اين بين ميتوانيد از رنگ هاي ثانويه مركز ترنج و حتي طرح هاي حيوانات و گل ها براي كاور كوسن هاي مبلتان استفاده كنيد و در فضا هارموني و نظم زيبايي بوجود بياوريد. فرش هزاردويست شانه افشان درباري از فرش هاي اعياني و ريز بافت است كه با ديدن آن مجذوب هنر و نقش ايراني خواهيد شد با خريد اين فرش خانه خود را مانند خانه پادشاهان زيبا خواهيد ساخت كه ما با كيفيت 1200 شانه واقعاي و تراكم 3600 بسيار ظريف و ريزبافت اين فرش را به فروش ميرسانيم و براي خريد آن ميتوانيد با ما تماس بگيريد و يا سفارش ثبت كنيد كه اگر تعداد بالا هم بخواهيد تخفيف خوبي به شما تعلق خواهد گرفت از اين رو با ما در ارتباط باشيد. البته هر دوي اين فرش ها زيبا هستند اگر رنگ كرمش را مد نظر داشتيد بهتر است يه نگاه هم به فرش ناميان كرم بيندازيد. شكلي زيبا از هنر ايراني كه در آن نقوشي از گل و برگ و شاخه ها به صورت افشان در سراسر فرش خودنمايي مي كند.

اين فرش زيباي كه به طرح افشان درباري كرم نام گرفته است در ابعاد مختلف ۱۵ متري ، ۱۲ متري ، ۴ متري ، ۶ متري و ۹ متري توليد ميشود.كه براساس نياز و سليقه و اندازه دكوراسيون و منزل مشتريان اماده فروش است. كارخانه فرش كاشان، بزرگترين كارخانه توليد كننده فرش ماشيني در ايران است كه با بيشترين تنوع فرش و با بهره گيري از دستگاه هاي پيشرفته فرش ۵۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ، و فرش ۱۲۰۰ شانه را توليد ميكند و به مشتريان ارجمند ارائه مي نمايد. بيشترين علت قيمت گذاري و مناسب بودن قيمت فرش كاشان - ۵۰۰ شانه - نقشه افشان درباري كرم و ديگر فرش هاي مشابه كارخانه فرش كاشان نسبت به رقيبان خود ، خريد نخ والياف به صورت نقدي ست كه باعث تغيير در قيمت اين كارخانه با ديگر توليد كننده هاي رقيب شده است. كارخانه فرش كاشان، توليد كننده ، صادر كننده فرش و عرضه كننده فرش كاشان با ارائه انواع فرش ماشيني و طرح هاي نمونه محيطي براي يك خريد بي واسطه با امكان خريد حضوري در كاشان و تهران را براي خريداران محترم فراهم كرده است.

{فرش افشان زمينه طوسي|خريد فرش افشان كاشان|فرش افشان كاشان700 شانه }

كيفيت بالاي فرش و قيمت فرش يكي ديگر از ويژگي هاي خريد خوب است كه كارخانه فرش كاشان در توليدات خود اين شرايط را درنظر ميگيرد.از امتيازات فراهم شده اين كارخانه ميتوان به ضمانت ۵ساله فرش كاشان اشاره كرد اما اين ضمانت شامل فرش هاي ۵۰۰ شانه با نخ پلي استر نمي شود. فرش كاشان 1200 شانه برجسته نقشه افشان نيلوفر كرم ، اين فرش به دليل رنگ آميزي دستبافتگونه اي كه دارد ، طرفدارهاي بسيار زيادي دارد و اين موضوع باعث شده است كه يكي از نقشه هاي پر فروش كارخانه فرش كاشان نيز شود. كارخانه فرش كاشان، سعي كرده است تا با قيمت هاي مناسب سعي در رفع نياز و جلب رضايت مندي مشتريان كند. با طرح ها و رنگبندي هاي متفاوتي كه به بازار عرضه ميكند مشتريان زيادي دارد. در مواردي كه فرش را براي جاهاي پر تردد خريد ميكنيد بهتر است فرش با ضخامت بالا تهيه كنيد البته به اين موضوع دقت كنيد كه ميزان ضخامت فرش هيچ ارتباطي با ميزان كيفيت فرش ماشيني ندارد، موضوعي كه ارتباط مستقيم با كيفيت فرش دارد نخ مورد استفاده براي بافت و توليد آن فرش است پس در درجه اول براي خريد فرش به نوع نخ خاب فرش دقت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.