یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه مي توان از درآمد خود در هنگام طراحي داخلي بيشترين بهره را برد

در اين وبلاگ در مورد انواع دكوراسيون اتاق و منزل همراه با فرش وينتيج

چگونه مي توان از درآمد خود در هنگام طراحي داخلي بيشترين بهره را برد

۸ بازديد

چگونه مي توان از درآمد خود در هنگام طراحي داخلي بيشترين بهره را برد

 وقتي مي خواهيم خانه شما را دوست داشتني جلوه دهيم ، طراحي داخلي مهم است. با اين حال ، اگر شما مانند بسياري از افراد ديگر هستيد ، حتي ممكن است ندانيد كه طراحي داخلي خانه خود را از كجا شروع كنيد. نيازي به وحشت نيست. مقاله زير اطلاعات طراحي داخلي مورد نياز شما را فراهم مي كند.

 

 

يك نكته عالي براي تزئين داخلي اين است كه هميشه كاملاً در نظر بگيريد كه هدف يك اتاق چيست. اگر اتاق خواب كودك خود را تزئين مي كنيد ، ممكن است استفاده از رنگ هاي شاد و جسورانه را متناسب با شخصيت آنها در نظر بگيريد. اما اين رنگ ها به عنوان مثال در كتابخانه كار نمي كنند.

 

از لامپها استفاده كنيد. جدا از اينكه به راحتي در خانه به نظر مي رسند ، لامپ ها راهي عالي براي ايجاد فضاي آرامش بخش در خانه شما هستند. آنها در وام دادن به يك محيط مطلوب بهتر از نور شديد يك وسيله جانبي هستند. همچنين لامپ ها مي توانند در هزينه هاي برق شما كاملاً صرفه جويي كنند.

 

اولين قدم در هر پروژه طراحي داخلي تعيين روحيه اي است كه مي خواهيد در فضاي خود ايجاد كنيد. اين كه آيا شما سعي در انتقال آرامش و آرامش داريد يا انرژي پر جنب و جوش ، حفظ روحيه در هنگام انتخاب طرح خود به شما كمك مي كند تا يك ظاهر منسجم در اتاق خود ايجاد كنيد.

 

اطمينان حاصل كنيد كه قبل از شروع كار در طراحي خانه خود برنامه اي در نظر گرفته ايد. اين مي تواند كمك زيادي به شما كند تا وقتي در مرحله طراحي خانه خود هستيد نگراني شما را كاهش دهد. همچنين ، وقتي برنامه اي براي پروژه شما در نظر گرفته شده است ، مي توانيد امور مالي خود را بهتر سازمان دهيد.

 

يك مضمون در ذهن داشته باشيد. آيا رنگبندي خاصي وجود دارد كه شما بيشتر از آن لذت ببريد؟ آيا به مبلمان يكپارچه سازي علاقه داريد؟ تصميم گيري درباره يك موضوع قبل از اينكه حتي مرحله برنامه ريزي خود را شروع كنيد مي تواند در وقت و تلاش شما صرفه جويي كند. قبل از شروع برنامه ريزي براي آن مطمئن شويد كه مي خواهيد براي چه كاري اقدام كنيد.

 

از پارچه هايي با رنگ روشن استفاده كنيد تا كمي زندگي به يك اتاق فرسوده اضافه كنيد. چند بالش پرتاب يا پرتاب يك پارچه با رنگ روشن مي تواند جذابيت فوري را به يك اتاق خسته كننده اضافه كند. موضوع را با يك قطعه از كار هنري يا يك گلدان گل با همان رنگ ادامه دهيد و اتاق را به هم گره بزنيد.

 

اگر احساس مي كنيد ايده هاي طراحي داخلي فقط به سراغ شما نمي آيند ، ايده هايي براي خود جمع كنيد. بسياري از شهرها نمايشگاه هاي طراحي شده توسط طراحان داخلي را براي كمك به عموم مردم در زمينه طراحي طراحي كرده اند. اگر تمايلي به بازديد از نمايشگاه نداريد ، به كتاب هاي مختلف ، مجلات دكوراسيون منزل و طراحي برويد يا از اينترنت به عنوان الهام استفاده كنيد.

 

از رنگهاي روشن در اتاق خواب خود استفاده نكنيد. افراد به طور كلي در اتاق خواب مي خوابند. بديهي است كه يك اتاق خواب بايد محلي براي استراحت و آرامش باشد. صرف نظر از اينكه رنگ نارنجي را تا چه حد دوست داريد ، آن را از سالن تزئينات خارج كنيد. رنگ هاي روشن در اتاق خواب جايي ندارند. حتي اگر در ابتدا خوب به نظر برسند ، استفاده از آنها مي تواند تصميمي باشد كه از آن پشيمان شويد.

 

اگر محل زندگي و ناهار خوري شما در يك اتاق است و مي خواهيد فضا را براي جداسازي مجدد طراحي كنيد ، گزينه هاي مختلف كفپوش را در نظر بگيريد. فرش در يك اتاق و چوب در اتاق ديگر واقعاً دو اتاق را با ظرافت متمايز مي كند. همچنين ، يك صفحه نمايش بلند و ايستاده مي تواند يك تقسيم كننده اتاق بسيار شيك در اين منطقه ايجاد كند.

 

در نتيجه ، اكثر مردم نمي دانند كه وقتي صحبت از طراحي داخلي مي شود چه كاري بايد انجام دهند. اما ، اكنون كه اين مقاله را خوانديد ، اين شما را در مورد شما اعمال نمي كند. اكنون مي دانيد كه چه كاري لازم است تا فضاي داخلي خانه شما تا آنجا كه ممكن است دوست داشتني باشد. از اين نكات به نفع خود استفاده كنيد!

منبع: ديجي فرش

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.